Új téma :D

Sziasztok!

Mint az előző bejegyzésben ígértem teljesen átszabtam a blog kinézetét, és szerintem marha jól sikerült!
Gondolkoztam rajta, hogy esetleg írok egy teljesen egyedi HTML-t, de igen hamar elvetettem az ötletet, informatikus tudásom befuccsol ott, hogy átírogattam ezt :D

Szeretném részletezni, de előbb bemutatom az oldalt ahonnan a csodálatos alapomat szedtem :)
https://btemplates.com/2015/blogger-template-volemos-juntos/

Nagy örömmel konstatáltam, hogy szerkeszthető sablont sikerült beszereznem, ami ráadásul ingyenes is, a gooyaabitemplates-ről szedtem többször, de azokat sajnos a Blogger szerkesztőfelülete nem támogatja, pedig ott is csodaszép ingyenes (!) munkák találhatók.


Legeslegelőször a gyönyörű fejléc fogott meg, aztán a legördülő menü, és végül az egész sablon, baromi jól meg van tervezve :D

Amiket én állítgattam az a cursorkövető, amit egy html kódokat tartalmazó oldalról másoltam, valamint a linkeket, betűtípusokat, fejléceket és hasonlókat állítottam át.

Később még talán dolgozok rajta valamicskét, egy-két fejlesztést fogok nyomni, de alapvetően szerintem már így is szép és használható a felület, remélem nektek is tetszeni fog. 





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése