Balla Adrienn 2. - Dopping



Szerző: Szabó Tünde
Könyvcím: Balla Adrienn 2. - Dopping
Kiadó: Ciceró
Kiadási év: 2014
Fülszöveg: Adrienn azt hiszi, hogy a Janó-ügy lezárásával minden visszatér a rendes kerékvágásba, de súlyosan téved. Egyik nap Saci kéri a segítségét, akit azzal vádolnak meg, hogy doppingolt egy teniszbajnokság alatt, és Adrienn azon kapja magát, hogy a „tettest” keresi. A helyzet necces, mert a lány nyomában jár a volt barátja, és ő bárkit lezúz, akiről azt feltételezi, ártani akar Sacinak, és ott vannak a lány csapattársai is, akik előbb kerülnek képbe, mint kellene. Adott helyzetben nehéz eldönteni, ki, miért és tulajdonképpen mit is akar elérni…
Az újabb pendrive tartalma viszont csalódást okoz, és Adriennek fogalma sincs, mit kezdjen vele. Végül azonban sikerül megtalálni azt a bizonyos kilógó fonálvéget, kiderül, mit titkolt Balázs… csakhogy az a titok nem egyedül az övé.
Adrienn Zsidai Dóra ügyében sem adja fel a kutatást. Hamarosan feltűnik a fény az alagút végén, és hihetetlen dolgok derülnek ki a nőről.

Véleményem: Nos, erről a sorozatról csak annyit, hogy letehetetlen! És ezzel nem mondtam merészet. Ez a kötet még jobban tetszett, mint az első, és nem hiszem, hogy túl sok ideig fog tartani elolvasni a következő két kötetet (amit mellesleg ma már ki is kölcsönöztem a könyvtárból és itt csücsülnek a polcomon). Adrienn egyre merészebb dolgokba megy bele az igazáért cserébe. Én a helyében soha nem tettem volna eleget Saci kérésének, mert NEM és kész. A lány hazudott, becsapta, és fenyegetőzött is. Ki nem állhatom az ilyet. :(

Karesz nagyon jó fej még mindig, kell nekem is egy...nem tudjátok hol árulják? :D Amúgy Zsidai Dóráról meg még többet tudtunk meg, mint remélhettem volna, pedig meg sem jelent a könyvben. A kermapinos ügy is lezáródott majdnem teljes egészében még egy jó karaktert felvonultatva a színre. Bármi is lesz, Adrienn, én végigkísérlek! ;D

Értékelés: 9/10 (Saci miatt, sorry :<)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése