Versek kamaszoknak: Kinőttelek

A mai napon egy másik bejegyzést is közzéteszek, ami a blog első verseskötete is lesz egyben :) Csodaszép illusztrációkkal fűszerezett kötet ez, ami nem más, mint a Kinőttelek.

Könyvcím: Kinőttelek
Szerző: Szele Ágnes (szerk.)
Kiadó: Sziget Kiadó
Kiadási év: 2005
Fülszöveg:
Szeretettel ajánljuk ezeket a verseket Zsoltnak, Béninek és Marcellnak és még talán Neked is! számítógépezés helyett, alatt, felett, mellett, előtt és esetleg után!
Olcsóbb és nem ráz!
Ági, Kriszta, János

VÉLEMÉNYEM

Azt hittem nem szeretem a verseket, de ez a könyv igenis felnyitotta a szemem a témával kapcsolatban. A könyvet már régebben kinéztem magamnak és a könyvtárban ez alkalommal le is csaptam rá. Nem tartott sokáig átrágni magamat rajta.

Alapvetően rengeteg vers van benne kortárs és régi szerzőktől is, így Romhányi, Petőfi, Kosztolányi neve is feltűnik lépten nyomon. Az illusztrációk nem hivalkodóak és teljesen megfelelnek a könyv hangulatához, minden oldalon egy, maximum két szín dominál. Tetszettek nagyon.

Van benne poén is bőven (pl. Bugyi a szélben, Limerickek – utóbbit hangosan olvastam az itthoniaknak) de komolyabb témákat feldolgozó írások is.

A Teve fohásza, Fiúk dala, és sok más is benne van, ami azt hiszem mindenki számára ismerős, de akkor is élmény volt olvasni, mikor a fejemben még benne voltak foszlányok.
Nagyon ajánlom mindenkinek :)

ÉRTÉKELÉSEM 
10/10

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése