Sítábori nyomozás : Hófehér kelepce

Első könyvem a Főnix Könyvműhelytől, amit egy kihívás miatt olvastam el, ugyanis ettől a kiadótól kellett olvasni (bevallom, az első könyvet lekaptam a könyvtár polcáról, ami elég vékonynak és könnyen olvashatónak tűnt ehhez).

A sorozat ötödik részét köszönthetjük a könyvben, de szerintem önmagában is nagyon ott van! :D Nem halasztom tovább, írom a lényeget!



Szerző: Holden Rose
Könyvcím: Hófehér kelepce (Howard Matheu különös esetei 5.)
Kiadó: Főnix Könyvműhely
Kiadási év: 2016
Fülszöveg: Howard Matheu vagyok, nyolc és fél éves, és még nem tudok síelni.
Ráadásul, ahogy a dolgok állnak, ez a legkisebb gondom, mert a szállodát teljesen elzárta a külvilágtól a hó, így itt ragadtunk. Huszonkét gyerek, három tanár, négy fő személyzet, tizenkét vendég, köztük két bankrabló.
Gil azt mondja, semmi gond nem lesz, ha nem ugrálunk. De ő nincs itt, csak Nita, és én, a fehérség közepén. Na, meg ez a nagy csönd.
Most pedig leírtam ide azt, amit tudnod kell, neked és mindazoknak, akik kíváncsiak rá, mi is történt valójában.

Véleményem:

Szégyen, nem szégyen, bevallom, hogy csak az utolsó harminc oldalban jöttem rá, hogy ki a bűnös. :)
Fent tartotta az érdeklődésemet végig. Ami azért egy 7+ könyvtől szép kis teljesítmény. Egy kicsit mindig kedveltem az ilyen detektívsztorikat és most sem csalódtam túl nagyot.

Azért akkora hatalmas csattanó nem volt sehol, valamint szerintem kevesebb leírást kaptunk, mint amennyit el bírt volna viselni a kötet. A csillagos magyarázatok tetszettek (habár minden szót ismertem) jó dolog így ránevelni a kisebbeket a választékos beszédre.

Nagyon mást nem tudok mondani, tehát be is fejezném az értékelést.

Értékelésem 7/10

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése